Саме тоді Жанна Ланвен придбала маленький магазинчик в Парижі, в якому просто пропонувала капелюшки і одяг для жінок. У 1909 році Жанна Ланвен стає вже відомим кутюрье і випускає першу колекцію одягу у власному, будинку моди, що тільки що відкрився. З проханнями поповнити свій гардероб до неї звертаються відомі в усій Європі жінки.
У 1913 році Жанна вводить в моду укорочену жіночу сукню, яка користується надзвичайною успіхом. Через одинадцять років по Парижу проноситься звістка про відкриття її фірмового магазину. Проте Жанна Ланвен не стоїть на місці і починає робити білизну, хутра і навіть декор для будинку.
Трепетна любов матері до дочки, до речі кажучи, знайшла відображення в емблемі будинку Lanvin, на якою зображені Жанна і маленька Мари-Бланш в атласних сукнях і знаменитих "ланвеновских" капелюхах. З 1922 року і до цього дня ця емблема прикрашає собою усі етикетки і упаковки виробів Lanvin.
У 1926 році під брендом Lanvin випускається перша чоловіча колекція одягу, що відрізняється своєю неповторністю і почуттям смаку.
У 1927 році, через два роки після появи на ринку парфума Chanel No.5 ("Шанель № 5"), будинок Lanvin представив свій новий аромат Arpege ("Арпеджіо"), що до цього дня вважається однією з вершин світової парфумерії. Аромат користується колосальним успіхом і дає можливість продовжувати парфумерну справу. Парфумерія Lanvin відрізняється зухвалими, екзотичними ароматами, доповненими квітковими і фруктовими нотками. Є думка, що цей аромат перевершив за популярністю "Шанель № 5", який випускала Коко Шанель. Як би то не було, стосунки між двома гранд-дамами високої моди з його появою зовсім розладналися.
У 1946 році Жанна Ланвен помирає. А в 1958 році помирає її дочка. Прямих спадкоємців не залишається, і тому управляти компанією починає племінник Жанни - Ів Ланвен.
У 90-х роках минулого століття модний бренд Lanvin стає власністю компанії L'Oreal на нетривалий час. Але незабаром, його викупляють тайваньські інвестори, які і до цього дня є його власниками.
Нині Lanvin робить одяг для чоловіків, жінок і дітей, верхній одяг, головні убори, аксесуари, чоловічу і жіночу парфюмерію, косметику і багато що інше.