У 1906 році три компаньйони, торговець канцелярськими виробами Клаус Йоханнес Восс, інженер Август Эберштейн і підприємець Альфред Неєміас, заснували невелику фірму по виробництву письмового приладдя. Підприємство, розташоване в районі Schanzen міста Гамбурга, назвали Simplo Filler Pen Company. Їх наміром було створити конструкцію пір'яної ручки, як мінімум, не гірше американською Parker.
Ручка, яку вони почали випускати, в сенсі інженерних рішень і передових технологій стала для Європи того часу одкровенням. Завдяки німецькій педантичності в технології виготовлення, точності підгонки усіх деталей, скрупульозності ручної збірки і умілому керівництву, компанія швидко розвивалася, постійно збільшувала асортимент продукції і завойовувала все нових прихильників.
У 1910 році з'явилося ім'я Mont Blanc (Біла Зірка) і емблема компанії - біла шестикінечна зірка. Через двадцять років бренд здобув всесвітню популярність завдяки випуску ручки Mont Blanc Meisterstuсk.
Американський президент Рональд Рейган, президент СРСР Михайло Горбачов, іспанський король Хуан Карлос II і англійська королева Єлизавета підписували усі державні документи виключно ручками Mont Blanc.
У 1994 році ручка з ексклюзивної серії, випущеної брендом, була занесена в Книгу рекордів Гіннесу, як найдорожчий інструмент для письма. Майстри Mont Blanc прикрасили ручку 4810-ма дрібними діамантами так уміло, що розсип каменів виглядав як гладка поверхня. Варто відмітити, що число 4810 - талісман бренду (це висота гори, на честь якої він був названий).
У 1997 році Mont Blanc вийшов на ринок годинників. Компанія прославилася виробництвом зручних спортивних годинників високої якості. Годинники Mont Blanc збираються досвідченими швейцарськими майстрами.
При створенні ювелірних прикрас дизайнери Mont Blanc прагнуть до елегантної досконалості. Відсутність зайвих деталей і приваблива стриманість - відмінна риса коштовностей бренду.
У 2001 році з торговим домом Mont Blanc почав свою співпрацю знаменитий парфумер Корин Кошен, і з його легкої руки з'явилися перші парфуми для яскравих осіб, що дістали назву Presense. Новинка призначалася для стильних, інтелектуальних чоловіків і належала до групи східних пряних ароматів.
У 2003 році в парфумерну лінію компанії продовжив Пьер Бурдон, який створив чоловічу туалетну воду Individuel, що відноситься до східної деревної групи ароматів.
В 2004 році парфюмерія Mont Blanc була присвячена жінкам. Парфумери запропонували покупцям жіночі аромати Presense d'Une Femme Intense і Femme Individuelle.
Парфумерний напрям компанії став набирати оберти з кожним роком. Mont Blanc, якийо має свої представництва у більшості цивілізованих країн світу, укладає контракти з найдосвідченішими і іменитішими творцями ароматів.
На 2016 рік компанією випущено вже 22 аромати, що підходять як для повсякденного використання в офісі або на відпочинку, так і для урочистих заходів і романтичних вечорів.Можна з упевненістю припустити, що в майбутньому з'явиться ще багато ексклюзивних парфумерних композицій із закругленою шестикінечною зіркою на витонченому флакончику.
Парфумерія Mont Blanc робиться у Фпанции.