Українська Укр
Російська Рус
Адреса: Винница
Телефон: 093-892-16-10
Телефон: 066-335-77-50
Кошик порожній
У кошику товарів: 0
Головна > Lalique

Lalique

Rene Lalique (Рене Лалік), засновник знаменитого на весь світ французького бренду Lalique, народився 6 квітня 1860 року. У талановитого юнака було цілком звичайне, нічим не примітне дитинство, на відміну від творчої особистості самого Рене. Ще в підлітковому віці юнак захоплено створював візерунки для коштовностей, що не залишилося непоміченим. По досягненню повноліття, відомий паризький ювелір взяв його до себе в якості підмайстра.
Але світове визнання дісталося талановитому ювеліру не відразу. Досягти його Рене допомогла велика актриса, кумир мільйонів глядачів - Сара Бернар, яка була настільки вражена роботами ювелірних справ майстра, що почала виходити на сцену тільки в прикрасах, створеними самим Рене. Так, отримавши в замовниці відому законодавицю світу моди, як приємний бонус Рене дісталося безліч її шанувальників, що дозволило розширити бізнес. У 1889 році Рене Лалік йде з майстерні свого вчителя і відкриває власне ательє.
У 1905 році Рене Лалік відкриває у французькій столиці свій перший магазин, і через пару років отримує пропозицію розробляти парфумерні флакони для Франсуа Коті. У цей період майстер знаходить ту саму гармонію природи і мистецтва, яку завжди шукав. Це послужило трампліном для створення його власного парфюмерного будинку, названого на честь його самого - Lalique. До 90-х років двадцятого століття модний будинок Lalique займався виготовленням флаконів для парфумерії (у тому числі для брендів Coty і Nina Ricci), але самі аромати не випускав. Початком парфумерної ери для цього бренду став 1992 рік, коли вийшов аромат Lalique de Lalique.
Зараз парфумерні експерти називають аромати від будинку Lalique істинними вершинами польоту людської фантазії. У ароматів будинку Lalique є одна цікава особливість - при їх створенні використовується унікальна технологія "сатинаж", яка, за словами парфюмерів цього бренду, дозволяє духам "жити своїм життям" на кожному власнику. Тобто розкриття аромату на різних людях завжди проходить по-різному - адже люди усі різні.