Нудному і нудотно-солодкому світу моди явно бракувало грайливого і по-дитячому завзятого образу бренду Moschino. Можливо, саме тому він так органічно вписався в цей вищий світ манірних показів і класичних поєднань. З'явившись зі своєю колекцією одягу, він просто був вимушений створити щось таке, що продовжувало б образ жінки, а пізніше і чоловіка Moschino. І це щось було знайдено - парфуми Moschino, які підкорили усіх. Цей ефірний вибух був схожий на ковток свободи, якого так довго чекав світ.
Сьогодні це досить гучний і дещо епатажний бренд, а почалася ця історія в невеликому провінційному містечку в 1950 році, коли на світ з'явилося Франко Москіно. Закінчивши Академію Витончених Мистецтв, пропрацювавши ілюстратором в популярних журналах, він був прийнятий стилістом і дизайнером одягу у Будинок Моди Versace. Креативному директорові сподобався неординарний і провокаційний стиль, який пропонував Франко. Набравшись досвіду і потрібних у світі моди зв'язків, в 1983 році Moschino відкриває компанію, що отримала назву по його прізвищу. Основна концепція, якої дотримувалося Франко Москіно, було не сліпе наслідування моди, а адаптація її під свої потреби, фігуру, ситуацію, під образ.
Перше парфумерне творіння, яке побачило світ в 1987 році, було назване, як і сам бренд - Moschino. За словами самого творця композиції, це був крок в невідомість. Критики дещо пізніше визнали цей парфум найконсервативнішим з усієї ароматної продукції бренду. Акуратний, вигострений дизайн, елегантна і стримана, як леді, для якої був створений цей букет, композиція принесли славу Moschino і як парфумерній компанії. Але Франко був би не Франко Москіно, якби зупинився на досягнутому, і не спробував змінити світ, адаптуючи його під потреби людини у властивій для нього манері.
Парфумерний бренд Moschino повернувся з новою колекцією тільки через вісім років. Для своєї вже відомої лінії Cheap & Chic ("Дешево і шикарно"), яка була презентована ще в 1984 році, був розроблений відповідний однойменний парфум - для осіб життєрадісних і таких, що одночасно тонко відчувають стиль. Ідею для створення флакона дизайнер почерпнув з Диснеєвського мультфільму-казки про моряка Папая і його подругу. Веселий, даруючий новий настрій, із зарядом енергетичної рідини усередині - це була нова хвиля від Moschino, яку підхопив весь світ. Продукція здобула широку популярність далеко за межами Італії. Це була остання композиція, яка була створена за життя Франко. Далі роботи над шедеврами "золотого" Moschino продовжила його муза, компаньйон і друг - Россела Джардіні.
Після випуску революційного Moschino і пустотливого Cheap & Chic, парфюмерна лінія Будинку стала розвиватися дуже швидко, оскільки колекції одягу вимагали продовження, як в аксесуарах, так і в запаху. Сьогодні налічується більше дванадцяти унікальних композицій для чоловіків і жінок. Опитування показало, що найбільший попит серед пані має еліксир блакитного кольору - Funny (серед прихильниць цього вибуху веселощів виділяються Мішель Пфайфер і Кэмерон Діаз). Чоловіча ж половина людства віддає перевагу сонячному аромату Friends Men. Парфумерія Moschino - це елегантні і класичні композиції, заворожливі своєю маленькою таємницею. Вони є уособленням сучасного способу життя. Аромати підкуповують своєю оригінальністю і в той же час простотою, відмінною якістю і неперевершеним вишуканим стилем.
Сьогодні Будинок Моди Moschino - одне з провідних дизайнерських підприємств світової моди. Компанія створює, робить і продає продукти модного способу життя: вироби прет-а-порте і готовий одяг, модну біжутерію, аксесуари і, природно, Аромати.