Українська Укр
Російська Рус
Адреса: Винница
Телефон: 093-892-16-10
Телефон: 066-335-77-50
Кошик порожній
У кошику товарів: 0
Головна > Публикации > Agent Provocateur . Культова історія шаленого успіху

Agent Provocateur . Культова історія шаленого успіху

28 липня 2016 р. 12:30

Agent Provocateur.
Культова історія шаленого успіху.

Agent Provocateur – британський бренд, який став символом неймовірного успіху людей, що відмовились від слідування забобонам соціуму, що політкоректно іменуються культурними традиціями.


Сумбурно-фантазійний огляд подій від alva_corso
 

Аромати, які є наразі у продажу, можно поливитися і замовити на сторінці бренду Agent Provocateur в интернет-магазині Парфюм Холл.
 

ВСТУП В ТЕМУ

 
Спочатку Agent Provocateur отримав світове визнання, коли почав вробляти жіночу білизну. Подумаєш, скажете ви, тільки й того – труселів нашить. А фіг ви вгадали – труселі труселям різниця. Та білизна, яку став випускати Agent Provocateur, стала не просто утилітарним предметом гардероба, а елітарним твором мистецтва. Ця білизна розкрила підсвідомі потреби суспільства, про які воно ще навіть не пІдозрювало.
 
До Agent Provocateur жінки носили білизну, один вигляд якої міг охолонути запал будь-якого мачо-жеребця, і на довгий час позбавити його від жадання зокрема, і від потенції як такої. Можливо, це виглядало так:
 


 
А з появою Цієї Чудової Білизни жадання до себе змогла б виклиати навіть не занадто красива дівчина (нехать мене вибачать за це дівчата - але таке є на світі). Приблизно якось так:
 


 
Сама назва Agent Provocateur (агент-провокатор) говорить сама за себе. Агент - це ідея, що вкидається в ваш мозок, в вашу підсвідомість, яка потім провокує вас на безжалісне звільнення від безглуздих стереотипів, консервативних догматів і фрейдистских комплексів, щоб вивільнити ваші приховані бажання і звільнити вашу природну красу і сексуальність.
 
Ось така ця білизна, яка начебто відкриває найінтимніші частини тіла, але при цьому виглядає елегантно, витончено і загадково. А що, особисто мені подобається:


 

До речі, у пристойному товаристві словосполучення Agent Provocateur слід вимовляти з французським прононсом як "ажан провокатьо" з наголосом, ясний пфенніг, на останніх склаах. Скажете "агент провокатор" – і пристойні люди вас затюкають. Так що слідкуйте за баз… тобто за мовою.
 
Наразі Agent Provocateur, окрім білизни і купальників, виробляє парфумерію,  одяг, взуття і гм… "грайливі аксесуари". За цим достатньо розпливчатим визначенням криються, насправді, різні штучки для еротики-сексу-інтиму. Все, что може знадобитися у спальні - маски на очі, наклейки на соски, хлисти, наручники і нашийники, спеціальна косметика, інтимні прикраси - вся ця чудова різноманітність прикрашається стразами і лорогоцінними метелами, виробляється з натуральних матеріалів, типу атласу, бавовни, шовку… одним словом, інтимне життя у них поставлене ​​на наукову основу і інсталюється на найвищому художньому рівні. Пересичене буржуазне суспільство, самі розумієте.
 


 
Звичайно, грошей це коштує відповідно, і я трохи засумував, коли витріщувався на ціни офіційного сайту компанії, звідки взяв ці фото. Можете поцікавитися при бажанны, ось адресочка: agentprovocateur.com. Можливо, коли подивитеся на офіційні ціни виробника, почнете інакше ставитися до правильних комерсантів, які роблять для вас приємні ціни, з дисконтом. Ну, це я так, до слова…
 

ПАРФУМЕРІЯ AGENT PROVOCATEUR

 
А до слова наразі буде - про парфумерію. Про парфумерію ми поговоримо в першу чергу, тому що
чудовий інтернет-магазин, що пропонує саме справжню парфумерію, попросив мене написати цей огляд про одну із самих цікавих, самых незвичних і самих дивовижних компаній у історії Fashion Industry, або простіше, у історії всіма вами улюбленої модної індустрії. Об це я вам зараз докладно і доступно доповім.

Компанія Agent Provocateur випустила чимало знатних і дуже спокусливих парфумів. Частина цих ароматів - фланкери, які були приурочені до тієї чи іншої колекції білизни та купальників, до того чи іншого модному показу. Noblesse oblige, як кажуть французи, або по-нашому, куди ж без цього. Нових запахів на кожен випадок не напасешся. Ці імениті парфумерні "носи" за нові формули таких грошей деруть, що без штанів залишишся.

До речі, "Парфумера" читали всі? Чи не читали? Так кіно дивилися? Чи не дивилися? Гаразд, про цю книгу поговоримо в курилці, а зараз продовжимо. Агентські фланкери виконані цілком собі заліково, і все це разом з базовими ароматами склало пристойний перелік парфумерії для жінок.
 
Чому для жінок? А тому, що компанія Agent Provocateur випускає тільки жіночі аромати. І це логічно, чи не до чоловічих же труселів розробляти дорогі запахи. Не той фасончик... А ось жіноча спокуслива білизна вимагає аналогічного доповнення, особливо при його природному зніманні в спальні, у вигляді чуттєвого призовного ароматичного акорду, що доповнює візуальне чаклунство нюховою магією. Оце я загорнув, аж сам просльозився від своєї ерудиції...
 
Ось уявіть собі: парфумерія, масажне масло, що збуджує, піна для ванн з феромонами, ароматичні свічки, шіммер-лосьйон для тіла з афродизіаком ... Розкішне доповнення спокуси і приємні елементи еротичного задоволення. Хіба вам цього не хочеться? Гаразд, не розслабляємося, ближче до тіла, як казав Мопассан.
 

Так, щоб не переривати наше з вами проникливе спілкування про сам бренд всілякими вузькоспеціальними парфюмоманьячнимі дрібницями, я склав додаток на цю тему. У ньому ви зможете ознайомитися з детальним описом всієї парфумерної колекції Agent Provocateur. Додаток знаходиться в кінці цієї статті.

 

ЯК ПОЧАВСЯ AGENT PROVOCATEUR

 
"Батьками" цієї торгової марки в 1994 році стало подружжя Джозеф Корр і Серена Різ. Прямо ось так, по-сімейному.
 
Джозеф Корр (Joseph Ferdinand Corré) народився 30 листопада 1967 року. Син модельєра Вів'єн Вествуд і екс-менеджера групи Sex Pistols Малькольма Макларена.
 
Прізвище Джозеф взяв від бабусі, сефардської єврейки. Як був пацаном, хвацько тягав дизайнерські шмотки, розроблені матусею (спробуйте купити дизайнерську сорочечку своєму чаду - офігієте від ціни), і щосили тусувався з Sex Pistols (група була панк-ідолом того часу, спробуй ось так з вулиці зайти і потусуватися з нею).
 
З Сереною Різ (Serena Rees, народилася 14 березня 1968 року) Джозеф познайомився в нічному клубі в 1992 році. А де ще знайти наречену творчій людині з такої ось неймовірної сім'ї? Тільки в шинку.... По ходу у них з'явилася спільна дочка Core Corre (прикольне ім'ячко, ага), але мова не про неї, а про головну "дитину" зоряної пари - бренд Agent Provocateur.
 



Отже, в 1994 році подивилася Серена Різ на свою сумну сіру (сіру не в сенсі що невипрану, а в сенсі що нудну, без запалинки) білизну і затужила-зажурилася. Дійшло вже до сумних думок типу "Кому я така здалася?" і "Ніхто мене не любить". Ви ж знаєте, як іноді жінки-красуні впадають в істерику, коли хочуть привернути до себе увагу. А з іншого боку, привід для істерики-журби був, і привід неслабкий - в ​​тій білизні, яку носили тоді в Лондоні, будь-яка красуня при роздяганні могла здатися миршавою. Типу Попелюшка навпаки. А ходити ось так запросто без білизни тоді ще не додумалися... Але це вже зовсім інша тема.
 
Щоб відвернути улюблену красуню-дружину від сумних думок, Джозеф взяв та й відкрив магазин. Та не просто магазин, а цілий бутик, і не будь де, а в лондонському Сохо (ну, ви це місце знаєте, в цьому престижному районі Лондона хто з нас не бував). І почало подружжя, розваги заради, приторговувати білизною від всяких інших дизайнерів і виробників.
 

НАРОДЖЕННЯ ІДЕЇ

 
Але такий стан справ тривало недовго. Яскраве дитинство Джозефа пройшло не дарма - "секс-пістолети" (Sex Pistols) навчитеся таки його бачити життя мальовничим. Залетіла в бутик шалена муза, поворожила, і осінила Джозефа чудова, але непристойна на той історичний момент, ідея - робити гарну еротичну білизну. І закричав Джо: "Еврика!" Хоча ні, це Архімед кричав таким словом, та й не по темі білизни. А бравий Джозеф, виблискуючи вогненним поглядом, сказав дружині: "Не фіг, дорога моя, нашим майбутнім конкурентам виручку робити! Почнемо ми з тобою шити білизну свою, витончену і сексуальну, ось нею торгувати і будемо!" Ну, може і не так сказав, а якось інакше, але революція жіночої білизни з цього моменту була вирішена.
 
Слід зауважити, що в Англії того часу еротичну білизну вже шили, але якось так, несміливо, і продавали її виключно в магазинах "для дорослих" (секс-шопах по-нашому ), поруч зі всякими химерними девайсами ... Можливо, ви хоч раз бачили ці витончені пристосування в таких, як би це сказати... спеціальних короткометражках про непрості взаємини чистильників басейнів і домогосподарок.
 
Джозеф і Серена сміливо і рішуче вилучили сексуальну білизну з спецмагазинів. З їх легкої руки цей предмет гардеробу в суспільній свідомості був реабілітований, перетворившись з вульгарного в пристойний, шикарний, вишуканий і затребуваний в кращих будинках. Креативне подружжя придумало новий стиль і назвало його "​​Sexy Chic". Правда, корінням "сексі шик" йшов в стиль "Porno Chic", але з тих пір це вже стало мейнстрімом, і нічого про всяку нісенітницю згадувати.


 

Джозеф і Серена явно передбачили приховане суспільне прагнення до звільнення від консервативного гніту середньовічних забобонів, коли красива і сексуальна жінка апріорі вважалася відьмою і підлягала тупому спаленню на багатті. Що-що, а консерватори англійці ще ті...
 
"Білизна повинна збуджувати і чарувати не тількі того, хто дивиться на цю білизну, але і того, хто носить її" – наголосив Джозеф. І створив Agent Provocateur. І понеслась душа до зірок…
 
А чому б і ні? Білизну Agent Provocateur шили з атласу і шовку, з французькими мереживами, з бантиками і стрічками, зі всякими іншими фенечками і витребеньками - виходило атас як спокусливо. Мужики снопами падали перед дівчатами, одягненими в білизну від Agent'ів. Навіть для наречених подружжя придумало спеціальну колекцію білизни білого кольору і кольору топленого молока, щоб наречений не джином і шнапсом заливався на весіллі, а швидше летів подружній обов'язок виконувати.
 

ЕТАПИ СЛАВНОГО ШЛЯХУ

 
Agent Provocateur в 1997 році отримав офіційне визнання під час презентації на виставці Cutting Eedge в Музеї Вікторії та Альберта.
 
Що ось тут почалося! А почалася тріумфальна хода виробів від Agent'ів по світу.
 
У 1999 році просунуте подружжя зліпило власний інтернет-сайт, по саму маківку начинений фотками еротичної білизни. За місяць цей сайт відвідало трохи більше 43 мільйонів користувачів. Ось ви тільки уявіть - в 1999 році, якраз перед черговим кінцем світу, - і 43 мільйони відвідувачів! Вам би стільки лайків в фейсбуках чи ютубах ваших - розірвало б від щастя ... А Agent'и нічого, не зазналися, і пішли далі по висхідній.
 
У 2000 році бренд хвацько виступив по темі парфумерії, але про це питання я докладно доповів вище, оскільки пишу цей нарис на прохання
виключно чудового інтернет-магазину справжньої елітної парфумерії.
 
У 2000-му ж році Джо і Серена знову підтверджують свій статус в модній тусовці на виставці The Inside Out, проведеної Музеєм Дизайну.
 
Agent'и, запалившись і увійшовши практично в креативний катарсис, стали виробляти ще й банну лінію, і предмети для спальні, але про це я теж доповідав раніше. І в тому ж 2000 році Agent Provocateur об'єднав свої зусилля з відомою торговою мережею Marks and Spencer.
 
У 2001 році Agent'и запустили рекламну кампанію за участю австралійської співачки Кайлі Міноуг. Я не шанувальник вокальних талантів цієї дівчини, але народ немислимо збуджувався від неї, та так, що відеоролик з її участю був визнаний кращим в голосуванні лондонського рекламного агентства Digital Cinema Media. Не вірите - ось вам телефон +442075346363, телефонуйте, перевіряйте.


 

У 2004 році Agent'и випустили музичний диск Peep Show, що складався з 30 композицій - ось до чого дружба з Sex Pistols привела. Я вже писав, що і гарна парфумерія, і гарне білизна - мистецтво таке ж саме, як і музика.
 

У 2006 році
Agent'и спільно з трикотажниками із John Smedley випустили капсульну колекцію білизни та одягу. Це вигадливе формулювання означає чисто маркетинговий хід із залученням сторонніх спеців або фірм для об'єднання різнопланових брендів в очах представників різних сегментів споживчого ринку. Типу разом продавати і простіше, і веселіше. В результаті вони забабахати комплекти "Французька покоївка" (міні-сукні, светри з вилогами і придатну для такого випадку білизну) і "Скейтерша" (спортивні штани, топи з короткими рукавами з білизною для цього стилю).
 

У цей славний рік
Agent'и задружилися з Кейт Мосс в якості нового обличчя бренду. А що, дівчисько вона видна, і не тільки обличчям, помилуйтеся фоткою нижче, так що правильний вибір. І, вже не знаю, як це пов'язано, але саме в цьому році Agent Provocateur випустив революційну лінію еротичної білизни для вагітних. Випадковість? Я так не думаю, хоча природа щедра на всіляке ...
 



У 2007 році Джозефу Корру за заслуги в області того, чим він займався, було присвоєно титул MBE (члена Ордена Британської Імперії), однак він відмовився від такої честі, за його словами, через неповагу до тодішнього прем'єр-міністра Великобританії.
 
"Прийняти MBE означало б, що мені доведеться визнати в прем'єр-міністрі людину, яка може мати честь, тобто гідну людину, але в душі я не можу цього зробити", - зірвав покриви дизайнер, маючи на увазі політику Тоні Блера в Афганістані і Іраку. Вже не знаю, в чому не зійшлися Джозеф Кор і Тоні Блер. Жест, звичайно, крутий і з розмаху. І правильно, не фіг пожимати пітні долоньки всяким прем'єрам, раз не заслужив він такої честі. Хоча, з іншого боку, піар ніхто не відміняв, а який дизайнер без піару? Все одно як баян без півлітра або ведмідь без балалайки ...
 
У цьому ж 2007 році Agent'и запустили лінію купальників. Зверніть увагу, яка краса, я от ніяк намилуватися не можу - які ж гарнюні... та й купальники непогані...
 




І ось тут, якось зненацька, Серена розлучається з Джозефом. Вона починає зустрічатися з Полом Сімононом, музикантом панк-групи Clash. Так собі група, як на мій погляд. Але Серену понесло ... Мало їй було панку з тещею і Джо, давай ще на стороні панкувати. А може, криза середнього віку почався - хто знає. Коротше, накатило на дівчину.

Джозефа, звичайно, такий банальний фінал вельми небанального шлюбу серйозно завів, він психанув і продав свій бренд інвесторській компанії 3i PLC за 60 мільйонів доларів. Всього-то, вдумайтеся! Ось що жінки з нами, гідними хлопцями, творять ... Хоча, звичайно, Джо чоловік міцний, і зараз він, як і раніше, рулить діяльністю Agent Provocateur, але вже в якості креативного директора. Може так воно і краще - зарплатня пристойна, на життя вистачає, а клопоту все-таки трохи менше. Джозеф заснував бренд дитячого одягу під назвою A Child Of The Jago, так що турбот вистачає, і паритися з приводу Серени особливо ніколи.
 
У 2009 році Agent Provocateur представив Lookbook, виконаний у вигляді коміксів для дорослих, на тему "супержінок з суперздатностями". Lookbook - це, взагалі, серія фотографій колекції одягу на моделях, але звучить крутіше. Назви "фотоальбом" - буде дивитися нецікаво, а ось "лукбук" - зовсім інша справа! Ось же талановитий який наш Джозеф! Бачачи, як дурніє і тупіє світ, підметушився і випустив комікс на модну тематику. Все одно вище коміксу піпл вже не хаває, та й витрат поменше на порядок. Самі подумайте - якщо модний показ влаштувати на подіумах всяких дорогущих з распальцованними моделями (а на інших критиків і ТБ не заманиш), то потім грошей не вистачить навіть на Мальдіви у відпустку з'їздити. А так нафоткав модельок, коміксів недорогих надрукував побільше - і клопоту менше, і прибуток непоганий.
 


 

СПРАВИ ОСТАННІХ РОКІВ

 
У 2011 році Agent Provocateur запустили лінію прикрас. А в 2012 році обличчям бренду стала Моніка Крус, сестра Пенелопи Крус. І це зер гут! Моніка дівчина розкішна, талановита, і для Agent Provocateur підходить якнайкраще - хоч прикраси буде показувати, хоч білизну, хоч парфумерію. Коротше, невимовно гарна.



 

У 2013 році Agent Provocateur почав випускати сонцезахисні окуляри, впавши в співдружність з компанією Linda Farrow. Ця компанія вміла робити окуляри, за словами модних критиків, "з особливим лондонським шиком". Не знаю, в чому цей шик проявляється, може, в ціні, але раз так пишуть авторитетні люди, то так воно і є. Аби тільки не з особливим цинізмом...
 
І в слід за цим Agent Provocateur уклав десятирічний контракт з найбільшою парфумерною корпорацією Inter Parfums Inc. Тепер створення і випуск парфумерії та супутніх їй товарів поставлений на ще більш високий рівень. Чекаємо нових фантастичних творів!
 
На заразразі Agent Provocateur представлений в 26 країнах світу. Продукція марки продається в найкрутіших місцях: Harrods, Harvey Nichols, Bloomingdale's, Printemps, El Corte Inglés, La Rinascente.
 
Agent Provocateur має понад тридцять монобутиків імені самого себе. Інтер'єр бутиків виконаний у вигляді будуару. Співробітники бутиків шелестять по будуарам в рожевих халатах, створених мамою Джозефа, знаменитою Вів'єн Вествуд. Відвідування бутиків, звичайно ж, приносить незабутнє задоволення.
 



Самі посудіть: у білизні немає поролону, немає цих брехливих моделей push-up, немає вульгарних коригувальних вставок. Всі природно і розкішно, тому що шиється все з мережив, шовку, сатину, тюлю. Тільки натуральні матеріали. Купіть, спробуйте поносити - це ж справжнє задоволення!
 
Звичайно, грошей треба чимало - за задоволення таки треба платити. Хоча це для нас чимало, а при їхній зарплатні, може, це і зовсім недорого. Що таке двісті євро за пристойні трусики? Так, копійки ...

 

Чисто парфумерний додаток до статті

ПАРФУМОГРАФІЯ AGENT PROVOCATEUR

За аналогією з поняттями "дискографія" для музичних альбомів або "бібліографія" для книжок, я рішуче застосую тут поняття "парфумографія" для парфумерії. Бо парфумерія - це ароматична музика, це великий твір, значення якого в нашому житті ще згідно не оцінено. Але все попереду, ще переконаєтеся. Чаклунство є чаклунство, і воно безсмертне. Отже
 




AGENT PROVOCATEUR

Рік випуску: 2000.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: деревний, троянда, мускусний, теплий пряний, білі квіти.
Парфумер: Christian
Provenzano.
Верхні ноти: магнолія і індійський шафран .
Ноти серця: гарденія, ветивер, мароканскій троянда і єгипетський жасмин.
Ноти бази: амбра, мускус і кедр.

 


EAU EMOTIONELLE

Рік випуску: 2006.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні .
Основні акорди: ароматичний, деревний, квітковий, мускусний, зелений, м'який пряний.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: коріандр, розмарин і рожевий перець.
Ноти серця: японський османтус, магнолія, білий чай, гарденія, іланг-іланг і жасмин.
Ноти бази: амбра, таїтянська ветивер, мускус і кедр.

 
 



MAITRESSE

Рік випуску: 2006.
Група ароматів: квіткові альдегідні.
Основні акорди: мускусний, квітковий, пудровий, жовті квіти, деревний, шкіряний.
Парфумер: Azzi Glasser.
Верхні ноти: лотос, іланг-іланг і фіалка.
Ноти серця: альдегіди, османтус, жасмин і троянда.
Ноти бази: біла шкіра, ірис, мускус, пачулі і амбра.

 




MÉNAGE À TROIS

Рік випуску: 2006.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: деревний, теплий пряний, земляний, мускусний, ароматичний.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: іланг-іланг, кардамон, коріандр і шафран.
Ноти серця: гарденія, жасмин, магнолія і мароканська троянда.
Ноти бази: білий кедр, шкіра, пачулі, ветивер, дубовий мох, амбра і мускус.

 
 




STRIP

Рік випуску: 2007.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: амбровий, ароматичний, деревне, жовті квіти, свіжий пряний.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: іланг-іланг і ірис.
Ноти серця: екзотичні деревні ноти, таїтянський ветивер і мускус.
Ноти бази: амбра і герань Бурбон.

 
 


 

DIAMOND DUST EDITION

Рік випуску: 2008.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: троянда, деревний, мускусний, теплий пряний, білі квіти, квітковий.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: магнолія і індійський шафран.
Ноти серця: гарденія, мароканська троянда, ветивер і єгипетський жасмин.
Ноти бази: амбра, мускус і кедр.

 
 



STRIP 2008

Рік випуску: 2008.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: амбровий, деревний, жовті квіти, пачулі, свіжий пряний, ароматичний.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: бергамот.
Ноти серця: герань, іланг-іланг і ірис.
Ноти бази: пачулі, ветивер, дубовий мох, амбра і мускус.

 
 



L'AGENT

Рік випуску: 2011.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: смолистий, димний, амбровий, теплий пряний, мускусний.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: іланг-іланг, ангелика і мадагаскарський рожевий перець.
Ноти серця: османтус, жасмин, герань, мексиканська тубероза і троянда.
Ноти бази: мускус, французький лабданум, сандалове дерево, пачулі, амбра, ладан, боби Тонка і мирро.

 
 
 




EAU PROVOCATEUR

Рік випуску: 2012.
Група ароматів: квіткові.
Основні акорди: смолистий, солодкий, цитрусовий, димний, фруктовий, білі квіти.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: цитрусові і червоні ягоди.
Ноти серця: африканський апельсиновий колір і конвалія.
Ноти бази: боби Тонка, ваніль і мирро.

 
 
 


L'AGENT EAU PROVOCATEUR

Рік випуску: 2012.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: квітковий, білі квіти, мускусний, зелений, фруктовий, цитрусовий.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: бергамот, мандарин, зелені ноти, персик, червоне яблуко і диня.
Ноти серця: жасмин, іланг-іланг, мексиканська тубероза, фрезія, троянда і магнолія.
Ноти бази: мускус, сандалове дерево, пачулі і амбра.

 
 




 

MAITRESSE EAU PROVOCATEUR

Рік випуску: 2012.
Група ароматів: квіткові.
Основні акорди: пудровий, квітковий, деревний, фруктовий, смолистий, солодкий.
Парфумер: Christian Provenzano.
Верхні ноти: ірис, жасмин і троянда.
Ноти серця: зелене яблуко і мімоза.
Ноти бази: сандалове дерево, амбра і боби Тонка.



 
 



PETALE NOIR

Рік випуску: 2012.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: квітковий, деревний, зелений, водяний, троянда, свіжий пряний.
Верхні ноти: лотос, магнолія, лист фіалки, гіацинт, мандарин і бергамот.
Ноти серця: троянда, іланг-іланг, неролі, геліотроп, османтус, корінь ірису і конвалія.
Ноти бази: шкіра, імбир, амбра, тютюновий лист, пачулі, дубовий мох, ветивер, сандал, білий кедр, лабданум, мускус і бензоїн.

 
 
 




FATALE

Рік випуску: 2014.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: солодкий, какао, квітковий, фруктовий, теплий пряний, пачулі.
Парфумер: Jean-Marc Chaillan.
Верхні ноти: рожевий перець, чорна смородина і манго.
Ноти серця: гарденія, корінь ірису і пачулі.
Ноти бази: мускус, ванільна орхідея, шоколад і лабданум.

 
 



FATALE PINK

Рік випуску: 2014.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: цитрусовий, квітковий, солодкий, мускусний, білі квіти.
Парфумер: Jean-Claude Delville.
Верхні ноти: танжерин, квіти груші, юзу і збиті вершки.
Ноти серця: нічний дурман, біла камелія і рожевий лотос.
Ноти бази: бамбук, мускус і чорний шафран.

 
 




FATALE INTENSE

Рік випуску: 2015.
Група ароматів: східні квіткові.
Основні акорди: солодкий, ванільний, м'який пряний, теплий пряний, шкіряний, амбровий.
Верхні ноти: лакричник, стручковий перець чилі і ожина.
Ноти серця: лотос, чампака і червона троянда.
Ноти бази: шкіра, амбра і ваніль.

 
 




AGENT PROVOCATEUR LACE

Рік випуску: 2016.
Група ароматів: квіткові деревно-мускусні.
Основні акорди: цитрусовий, квітковий, білі квіти, солодкий, мускусний.
Верхні ноти: бергамот, кумкват, шафран і квіткові ноти.
Ноти серця: гіркий апельсин, апельсиновий цвіт, дика орхідея і барвінок.
Ноти бази: деревне бурштин, білий кедр і мускус.

 
 

Ну, на сьогодні все. Дякую всім за увагу і порозуміння. Бережіться підробок! Тільки справжня парфумерія душі нашої насолода. Удачі вам, любові і гарних ароматів!
 
 
© 2016 Рерайт підготовлений alva_corso для інтернет-магазину "Парфюм Холл"
Авторська компіляція і сумбурно-фантазійний виклад подій з особистими оціночними судженнями і коментарями.
Призначено для широкого кола любителів парфумерії зокрема і моди взагалі.
 
Джерела.
При підготовці опусу були використані матеріали, надані у відкритому доступі на наступних ресурсах: офіційний сайт Agent Provocateur (agentprovocateur.com), Вікіпедія (ru.wikipedia.org), Фрагрантіка (fragrantica.ru), Енциклопедія моди (wiki.wildberries.ru) , Cosmopolitan (cosmo.ru), Ragazza (ragazza.ru), Cosmetic (cosmetic.ua). Для ілюстрацій використані фотоматеріали, що знаходяться в інтернеті у вільному доступі де попало (Гугл, як завжди, на допомогу).
 
Прохання.
При повному або частковому передрукуванні вказуйте, будь ласка, гіперактивне посилання на
оригінал статті на цьому сайті. З повагою, alva_corso.